Kurser

Alle kurser afholdes hos LHF, Bygaden 76B, Tullebølle.

I øjeblikket ingen planlagte kurser

12 timers kursus i førstehjælp 2017: Afholdes for nye akuthjælpere

3 timers op følgende kurser til akuthjælpere 2017: ALLE akuthjælpere SKAL på et opfølgende 3 timers kursus. Det kan godt være, I mener:

• at I har rigeligt erfaring
  • at I lige har været på et lignende kursus f.eks. via Jeres arbejde eller
  • at I ikke behøver opfølgende førstehjælp, da det en del af Jeres daglige arbejde

men vi har forpligtet os til overfor Region Syddanmark til at sende ALLE vores akuthjælpere på et opfølgende kursus en gang om året.

Samtidig kan der på disse kurser være undervisning og oplysninger, der specifikt har med det at være akuthjælper på Langeland at gøre. Samtidig er det altid rart at udveksle erfaringer med andre akuthjælpere.

Vi afholder som oftest kurserne i årets første måneder og vi tilbyder ca. 8-10 forskellige kursusdatoer, så alle skulle have mulighed for at kunne finde en egnet dato.

Når du er tilmeldt et kursus, vil det være en god idé, at holde øje med hjemmesiden. Såfremt vi skulle blive nødt til at aflyse et kursus evt. pga. sygdom eller for få tilmeldinger, vil det fremgå heraf. Som udgangspunkt skal I regne med, at kurserne bliver afholdt, når I har tilmeldt Jer og der ikke står yderligere på hjemmesiden.

Tilmelding til Birgitte: bb@firstaed.com

Husk at skrive dato samt Jeres navn og telefonnummer.

Langelands Hjertestarterforening tilbyder ligeledes salg af kurser, som kan afholdes os Jer eller i Vores kursuslokaler her i Tullebølle. Kontakt Birgitte Braband venligst for information og priser.

(kontakt link: bb@firstaed.com)