Kurser

Ved tilmelding til et kursus venligst besked til info@lhf-hjerte.dk og meget gerne med navn og telefonnummer.

Kurser 2024:

Alle de opfølgende akuthjælperkurser er afholdt for alle akuthjælpere i 2024.

8 og 12 timers kursus i førstehjælp afholdes løbende.

5 timers opfølgende kurser til akuthjælpere: ALLE akuthjælpere SKAL på et opfølgende 5 timers kursus. Det kan godt være, I mener:

• at I har rigeligt erfaring
  • at I lige har været på et lignende kursus f.eks. via Jeres arbejde eller
  • at I ikke behøver opfølgende førstehjælp, da det er en del af Jeres daglige arbejde

men vi har forpligtet os til overfor Region Syddanmark til at sende ALLE vores akuthjælpere på et opfølgende kursus en gang om året.

Samtidig kan der på disse kurser være undervisning og oplysninger, der specifikt har med det at være akuthjælper på Langeland at gøre. Samtidig er det altid rart at udveksle erfaringer med andre akuthjælpere.

Vi afholder som oftest kurserne i årets første måneder og vi tilbyder ca. 8 forskellige kursus datoer, så alle skulle have mulighed for at kunne finde en egnet dato.

Når du er tilmeldt et kursus, vil det være en god idé, at holde øje med hjemmesiden. Såfremt vi skulle blive nødt til at aflyse et kursus evt. pga. sygdom eller for få tilmeldinger, vil det fremgå heraf. Som udgangspunkt skal I regne med, at kurserne bliver afholdt, når I har tilmeldt Jer og der ikke står yderligere på hjemmesiden.

Tilmelding til Birgitte: info@lhf-hjerte.dk

Husk at skrive dato samt Jeres navn og telefonnummer.

Langelands Hjertestarterforening tilbyder ligeledes salg af kurser, som kan afholdes os Jer eller i vores kursus lokaler her i Tullebølle, Bygaden 76. For information og priser KONTAKT